Kullanıcı Adı: Şifre:



Gönderen [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Konu: DayZ Origins 1.7.5 Güncelleme Notları  (Okunma sayısı 3438 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Nightbird

  • Yönetici
  • Hero/Bandit
  • ******
  • İleti: 3464
  • Rep. Puanı: +253/-62
  • Yaş: 23
DayZ Origins 1.7.5 Güncelleme Notları
« : 31 Mayıs 2013, 12:09:54 »
DayZ Origins 1.7.5 Güncellemesi İle Bomba Gibi Geliyor

Türkçe Çeviri : Nighbird



İşte Güncelleme Notları

- Geliştirilmiş senkronizasyon ekranı
- Yeni Origins Arayüzü 1.7.5



Not : Bu arayüz sadece 1.7.5 hazırlık arayüzüdür , 1.8 güncellemede ekipman ekranı ve bu arayüzde değişiklik gösterebilir

- Zırhla kaplanabilen yeni araçlar 1.7.5

Origins Hikayeleri ,  Hayatta Kalanlar , Beceri Ağacı , Başlangıç Ekipmanları ( 1.7.5 / 1.8 )



Karakterini Seç (1 .7. 5)

- Yeniden doğduğunuzda karakter seçin

Uyarı : Karakter seçimizine zaman ayırın. Karakter seçiminiz önceki hikaye ve becerinize dayanır , bu sizin beceri ve başlangıç ekipmanlarınızı belirleyecektir.



Başlangıç Ekipmanları ve Beceri Ağacı

Bu özelliği çok ciddiye alarak ve zaman ayırarak yeni güncellemeye ekledik , bu seçenek size bazı kısıtlamalar getirse de size çok farklı avantajlar sunacak.

Örneğin : Arkaplandaki Dimitri'nin hikayesi , normal bir hayat süren sıradan biriyken bir anda kendini bu zombi salgınının ortasında bulmuş , Dimitri sadece sivil bir vatandaş , hiçbir silahı ve mühimmatı yok , onun sadece küçük bir çantası , bandajı , morfini ve kan torbası var çünkü o bir doktor

Bu size hayatta kalmanın aslında seçimlere dayalı olduğunu göstermek için yapıldı , her karakterin kendine göre eksileri ve artıları vardır  , mühendis , asker vb. Bu farklı başlangıç öğeleri oyuna ayrı bir hava vericektir.

1.8 Güncelleme ile beceri ağacı ve diğer özellikler tam anlamıyla kendini göstercektir.

Not : Beceri ağacı size asla bir avantaj sağlamıyacaktır , daha hızlı koşup , daha fazla sağlığa sahip olmıyacaksınız , bütün karakterler eşit.

Not :   Eğer ölüp başka bir karakter seçerseniz ( örneğin Veronica ) , Dimitri ile kalan becerilerinizi kaybedersiniz taki Dimitri'ye geri dönene kadar.

Öldüğünüzde karakterinizi kaybetmicek yalnız beceri kaybına uğrıcaksınız.

Önemli Notlar

1.7.5 Güncelleme ile hiçbir oyuncu kaydı server'lardan silinmeyecektir , sadece hero veya bandit seviyelerinde değişim olabilir.

Kaleler , Kabileler ve Klan Sistemleri (1.7.5)



Size bu yeni özeillikleri tanıtmaktan mutluluk duyuruyoruz , 1.9 güncellemeye kadar daha çok özellikler elbette eklenicek ;)

Hayatta kalanların yaptığı kaleler , takım oyununun ne kadar önemli olduğu hatırlatmak için eklediğimiz bir özelliktir , Kaleler , Kabileler ve Klan Liderleri ve Gruplar.

Kale 40 aşama ile yapılmaktadır ve her türlü yükseltmeyi yapabilirsiniz , klan üyeleri yalnızca Klan Lideri'nin belirlediği şifre ile kaleye giriş yapabilir.

Önemli Notlar

Klan liderinin en az Level 3 Hero yada Level 3 Bandit olması gereklidir , klana ve kaleye eklenen kişilerin ilk restart'ta Level 1 evleri silinecektir , Level 2 ve Level 3 evler yapılmaya ve kullanılmaya devam edilecektir. (1.7.5)



- Klan lideri bir kale inşaa etmek istiyorsa yanında 4 klan üyesi olmalıdır.
- Kale yapmak için Stronghold Blueprint'e ihtiyaç vardır , sadece Sector B'de bulunmaktadır.
- Klan lideri kaleye girebilen kişileri , ekleyebilir veya atabilir.
- Klan üyeleri istediği zaman klana girebilir veya ayrılabilir
- Klanda 4 'ten az üye olduğu taktirde kale 2. gün silinecektir
- Klandan 1 kişi bile kaleye 15 gün içinde giriş yapmaz ise kale silinecektir


Kale Geliştirme Aşamaları

Klanınızın kalesi 1 katlı , 2 katlı ve 3 katlı olabilmektedir , 23 aşama yani katlar tamamlandıktan sonra kalenin içine ev veya daha farklı yapılar ekleyebilirsiniz. Bunlara yine Klan Lideri karar vericektir.

Su Kuyusu : Su doldurmak için kullanılır ( 1 .7. 5 )
Kilise : Eğer kiliseye gidip dua ederseniz 500 insanlık puanı kazanırsınız ve bunu sadece oyun içi 24 saatte bir yapabilirsiniz ( 1 .7. 5 )
Cephanelik :Sadece silah ve mühimmat saklamak için kullanılır ( 1 .7. 5 )
Klan Yatakları : Klan üyeri burada uyuyup sağlıklarını yenileyebilir ( 1 .7. 5 )
Mutfak :Yemek pişirmek için kullanılır (1 . 8 )
Klan Klinik :Sadece medikal malzemeler saklanır ( 1 .7. 5 ) Zaman içinde az miktarda sağlık malzemesi üretir (1 . 8 )
Garaj Level 1 : Araçlarınız için daha geniş yer ( 1 .7. 5 )
Garaj Level 2 : Hasarlı araçlar %50 oranında tamir edilir , bunu sadece mekanik becerisi olan kişiler yapabilir ( 1 . 8 )
Çiftlik :Hayvanlar bulunur ve onları kesip etlerini alabilirsiniz ( 1 . 8 )
Güvenli Oda :Değerli eşyaları saklayabilirsiniz ( 1 .7. 5 )
Kale Kapısı Bakımı :Kale kapısı açılmak ve kapanmak için batarya , araç motoru ve benzin kullanır , bunları sürekli yenilemeniz gerekmektedir.( 1 .7. 5 )

Salvation City (1 .7. 5)



En önemli şehirlerden birisi Sector B , her zaman güncellemelerimizde en önemli yere sahip olmuştur , oyuncular artık Sector B'nin zayıf noktalarını buldu , bizde bunları zorlaştırdık  ;)

- Askerler artık daha akıllı , önemli yerlere daha fazla asker yerleştirildi ve çatışma anında bölgeye yakın askerler çatışma alanına desteğe gelicek.
- Askerler daha iyi ekipmana sahipler ve artık gece görüşleri var.
- Restart'tan sonra Sector B'deki bütün tekneler ve araçlar silinicek.
- Gözcü helikopterler alanı tarayıp tehlikeleri önceden fark edicek.
- Vali George artık daha eğitimli askerler tarafından korunacak.
- Ölen askerlerden artık ekipman çıkmayacak.
- Ural sayısı 2'ye düşürüldü ve artık Sector B'de rastgele bir yerde spawn olucak.
- Ural'larda daha nadir bulunan silahlar ve ekipmanlar çıkıcak , Ural'lar farklı yerlerde spawn olabileceği gibi içindeki ekipmanlarda değişiklik gösterecek ve yağmalama zorlaşacak.
« Son Düzenleme: 31 Mayıs 2013, 13:49:03 Gönderen: Nightbird »


www.scumturkiye.com Türkiye'nin Scum Sitesi , Türkçe rehber , haber ve güncelleme notları.

Çevrimdışı Haunter

  • Bambi
  • *
  • İleti: 43
  • Rep. Puanı: +0/-1
Ynt: DayZ Origins 1.7.5 Güncelleme Notları
« Yanıtla #1 : 31 Mayıs 2013, 13:23:26 »
Adam uğraşıyor yahu, eline sağlık kardeşim

Vatan namustur,
Vatan şereftir,
Vatan Korunacak tek hedeftir.

Çevrimdışı Elvasat

  • Türkçe Doktoru
  • Savaşçı
  • ***
  • İleti: 130
  • Rep. Puanı: +0/-0
  • Yaş: 22
Ynt: DayZ Origins 1.7.5 Güncelleme Notları
« Yanıtla #2 : 31 Mayıs 2013, 18:52:09 »
Epey değişiklik olmuş, oyunda. Karakter geliştirme sistemini detaylandırmaları güzel olmuş. Epey zorlaşmış ve ayrıntılanmış oyun.

Çevrimdışı Cresto1

  • Bambi
  • *
  • İleti: 46
  • Rep. Puanı: +0/-0
  • Black Hawk'imiz vardı,DOWN oldu.
Ynt: DayZ Origins 1.7.5 Güncelleme Notları
« Yanıtla #3 : 31 Mayıs 2013, 23:57:44 »
Karakter farklılıkları takım oyununun önemini iyice ortaya çıkartır.

Zevkli olacak.
Until there is nothing left

Çevrimdışı mephisto

  • Fresh Spawn
  • İleti: 8
  • Rep. Puanı: +0/-0
Ynt: DayZ Origins 1.7.5 Güncelleme Notları
« Yanıtla #4 : 02 Haziran 2013, 13:37:26 »
Yine 10 numara bir araştırma ve güzel bir yazı olmuş eline sağlık Hasan....

Çevrimdışı Elvasat

  • Türkçe Doktoru
  • Savaşçı
  • ***
  • İleti: 130
  • Rep. Puanı: +0/-0
  • Yaş: 22
Ynt: DayZ Origins 1.7.5 Güncelleme Notları
« Yanıtla #5 : 02 Haziran 2013, 17:19:02 »
Dayz Commander güncellemesi çıkmamış daha sanırım.

Çevrimdışı Nightbird

  • Yönetici
  • Hero/Bandit
  • ******
  • İleti: 3464
  • Rep. Puanı: +253/-62
  • Yaş: 23
Ynt: DayZ Origins 1.7.5 Güncelleme Notları
« Yanıtla #6 : 02 Haziran 2013, 17:44:57 »
Dayz Commander güncellemesi çıkmamış daha sanırım.

Henüz çıkmadı :)
www.scumturkiye.com Türkiye'nin Scum Sitesi , Türkçe rehber , haber ve güncelleme notları.

Çevrimdışı ReflexAction

  • Yağmacı
  • **
  • İleti: 79
  • Rep. Puanı: +0/-1
  • Yaş: 20
Ynt: DayZ Origins 1.7.5 Güncelleme Notları
« Yanıtla #7 : 09 Temmuz 2013, 13:53:33 »
gerçekten mükemmel olmuş

Not:DayZ Commander da çıktı