DAYZ BETA - Durum Raporu - 21 Kasım - Full Sürüme Doğru

Nightbird · 595

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Nightbird

  • Yönetici
  • Hero/Bandit
  • ******
    • İleti: 3536
    • Rep. Puanı: +256/-62
Bugünkü Durum Raporunda, BETA'nın kalan hatalarını düzeltmek için ekip çalışmaya devam ediyor. Aralık ayında tam sürüm 1.0 çıkışımıza da yaklaşıyoruz. Acil sorunlara çözüm giderme çalışmalarımıza odaklanıyoruz. Hadi göz atalım !


● Geliştirici Güncellemesi/Eugen
● Xbox One Güncellemesi/Martin
● Geliştirici Güncellemesi/Mirek
● Geliştirici Güncellemesi/Viktor
● Geliştirici Güncellemesi/Filip
● Topluluk Haberleri/Baty Alquawen / Topluluk Menejeri


Geliştirici Güncellemesi / Eugen

Merhaba hayatta kalanlar ! Oyunda karşılaştığınız hatalar ve güncelleme programımız hakkında konuşacağım. Bunlar hakkındaki çözümlerden bahsedeceğim. Ama tüm bunları yapmadan önce DayZ'deki önemli bir gelişme olarak gördüğümüz 4 milyon satış rakamına ulaştığımızı söylemek istiyorum. Bize vermiş olduğunuz tüm destek için minnettarım. Tüm bu olanlar beni heyecanlandırmaya devam ediyor. Bu geçtiğimiz 5 yılın iyi bir kısmında olabildiğime sevindim.

1.0 sürümüne doğru ilerlerken, oyunu oynatacak çerçevelere sistematik değişiklikler uygularken hataları düzelteceğiz. Sürüm paylaşılmadan önce en iyi halinde olduğundan emin olmak istiyoruz.

Oyundaki bir hatayı gördüğümüzde , birçok faktöre dikkat etmeliyiz. Uygulamamızın temel sistemlerdeki yönetim sistemi ile tutarlı olması gerekiyor. Sadece bu uzun vadede değişiklik yapmak için iyi değil, aynı zamanda her güncellemede getirilen yeni sorunların miktarını azaltmak bizim için çok önemlidir. Gerçekte bu, bir özellik veya eylem şu anda çalışıyor olsa da, geçici olarak bunu düzeltmemiz ve uygulamanın oyun içindeki diğer her şeyle tutarlı olduğundan emin olmak için düzeltmeleri uygulamamız gerektiği anlamına gelebilir.

Bunu söylediğimizde fakat bundan memnun değiliz ve oyuncunun deneyimini düşürdüğünü anlıyoruz. Son yamalarla çok sayıda hata kapattık ve teknik bir bakış açısından birçok sistemi geliştirdik, dikkatinizi çekecek yeni özellikler sunduk. Önümüzdeki haftalarda ve 1.0'da işler stabilize edilecek ve amacımız uzun vadede bu stabilize sistemden faydalanmak.

Değinmek istediğim başka bir şey güncelleme programıydı. İlk Stable'a geçtiğimizden beri, bazı hatalar yaptık ve onlardan ders çıkardık. Çok kısa bir süre zarfında bir dizi düzeltme yaptık ve en acil sorunları en hızlı şekilde çözmeye devam ediyoruz. Güncelleme planımızı Çarşamba bakım penceresine sabitlemek istiyoruz. Experimental sürümün kullanımı daha az olacak, ancak gerekirse, mümkün olacaktır. Tutarlı olmaya çalışacağız, ancak gerektiğinde esnek olacağız. Daha da iyi bir deneyim sunmak istiyoruz.

Son Durum Raporu'ndaki sorunların düzeltilmesiyle ilgili güncelleme
Son kez listelediğimiz acil konularda bazı ilerlemeler kaydettik, bir bakalım:


● SİLAHLARIN ZARAR VERMEMESİ

Son birkaç haftada sorunu izledik ve düzelttik. Spesifik olmak gerekirse, düzenli olarak senkronize edilmeyen ve hayalet mermilere neden olan çift tıklama hataları. En yaygın olan bu sorun paket önceliği ve ağ iletişimi sorunlarından kaynaklandı. Genel olarak, bu sorunlarının daha fazla ortaya çıktığını görmemelisiniz ancak halen silahların hiç bir şekilde zarar vermemesi durumunda Feedback Tracker üzerinden bizimle iletişime geçmenizi tavsiye ederim.

Hasarın kendisi ile ilgili bazı var ve bunları düzeltmeye çalışıyoruz.

●  TUŞ KOMBİNASYONLARI

Bir sonraki güncelleme keybinding UI eklenecek ve bunun stabil olmasını istiyoruz.

● AYDINLATMA HATALARI

Aydınlatma ve pozlama ayarları şu anda hata düzeltme aşamasında ve önümüzdeki haftalarda meydana gelen değişiklikleri göreceksiniz. Hem gece hem de gündüz aydınlatma problemlerinin, ton haritalarının, parlaklıkların, ışık kaynaklarının ve topluluğun aşırı parlama olarak tanımladıkları şeylerin iyileştirildiğinden emin olabilirsiniz. Şu anda izlediğimiz konular, Motor Geliştirici Ekibinden daha fazla çalışma gerektiriyor ve bir sonraki stabil güncellemeden sonra planlanıyor.

● ANLIK FPS DÜŞÜŞLERİ

Raporlanan FPS sorunlarıyla ilgili araştırmamızda henüz yeterince kanıt toplayamadık. Oynamaya başladığınız sunucu hakkında bilgi göndermek (bazı değişiklikler yapan sunucu sahipleri , daha fazla öğenin haritaya yerleştirilmesine neden olan ekonomi değişiklikleri bile) bunları etkiliyor olabilir. O yüzden çalışmaya devam ediyoruz.

GÜNCEL HATALAR

Daha önce de belirttiğim gibi, bazı şeyleri düzeltirken ederken bazılarını bozmayı başardık. Neyin bozulduğunu görelim. Durum Raporu için bazı şeyleri kısaltmak için, bunları yalnızca en acil sorunların kilit noktaları olarak listeleyeceğim.

● Sunucu çökmesi
● Taşıt sorunları
● Bozuk oynat düğmesi
● Kalıcılık sorunları
● Silahların bazen ses vermemesi
● Bir döngüde sıkışmış sesler
● Base building sorunları
● Av tüfeği hasar sorunları
● Gece zaman ayarı
● Silahların hasar vermemesi
● VOIP sorunları


Bildirilen sorunların çoğu düzeltilebilir. Bu dengenin DayZ ve onun işlevselliği için ne kadar önemli olduğunu vurgulamak istiyorum. Her türlü özellik mevcut olsa da, mevcut durumlarını sürekli gözden geçirmemiz gerekiyor. Bunları düzgün bir şekilde yapılandırmak için çalışmamız gerekiyor. Silahlar, hasar değerleri, hastalıklar, ekonomi, kalıcılık, vb. -önemli olsada hata düzeltme kesinlikle yüksek önceliklidir. Fakat bu ana özellikler oyunun ilk etapta eğlenceli olmasını sağlar. 1.0'a ulaşmadan önce sorunları çözeceğiz. Göreceğiniz ilk şeylerden birisi ise silah geri tepmelerinin düzeltilmesi olacak.

- Eugen Harton / Baş Yapımcı

Xbox One Güncellemesi/Martin

 DAYZ XBOX'DA %15 İNDİRİMDE !



(XBOX KISMINI ÇEVİRMEDİM EĞER XBOX'TAN OYNAYAN TÜRK KİTLE ÇOK İSE ONU DA ÇEVİREBİLİRİM.) BETA GÜNCELLEMESİNİ XBOX'A ÇIKARMAYA ÇALIŞIYORLAR (ÖZET)

Geliştirici Güncellemesi / Mirek

Merhaba hayatta kalanlar! Hepimiz görevlerimizle meşgul olduğumuz için, ne yaptığımızın, ne üzerinde çalıştığımızın ve önümüzdeki haftalar için neleri planladığımızın genel bir özetini hazırlamak istedim. Hadi başlayalım !

Tamamlananlar

● Araba fiziği güncellemesi; Süspansiyon sistemi düşük fps'de (hem istemci / sunucu tarafında) çok kararsız olduğundan, araba fiziği kontrolörünü yeniden işlemek zorunda kaldık.
● Silahların hasar vermemesi; Kayıt hatasını düzeltmeyi başardık
● Ağ balonunun dışındaki işitsel sesler düzeltildi.
● Görünüm mesafeleri artık sunucu yapılandırmasıyla da yapılandırılabilir
● Ağ üzerinden ses düzeltmeleri; 5.1 ve 7.1 kulaklıklarla belirli sorunları çözdük
● Eğimli merdivenlerde karakterleri hizalaması sağlandı.
● Işık kaynakları için komut dosyası API'si eklendi; Komut dosyalarımız (ve değiştiriciler) artık ışık kaynaklarının yoğunluğunu, rengini ve boyutunu betimleyebilir ve bunları dinamik olarak değiştirebilir
● Ek karakter animasyonları için destek - ör. hastalık

Devam eden çalışmalar

● Genel stabil iyileştirmeleri; Çoğunlukla takılma düzeltmeleri
● Modding desteği; Diğer komut dosyası API uzantıları, dosyalama ve güvenlik hataları düzeltmeleri
● Daha fazla araba fiziği
● Klavye kombinasyonları
● Hasar dokusunu belirli hasar bölgelerine uygulamak için düzeltmeler

Gelecek haftalar için planlar

● Takılma sorunları düzenlemeleri
● Karakter fiziksel denetleyici düzeltmeleri
● Zombi yapay zeka düzeltmeleri

- Miroslav Maněna / Baş Programcı

Geliştirici Güncellemesi  / Viktor

Animasyon ekibinden selamlar! Geçtiğimiz iki hafta içinde, mevcut animasyonlara ve sistemlere yönelik hata düzeltmelerine ve iyileştirmelere odaklandık. Animasyonların daha doğal görünmesi ve çeşitli kırpma sorunlarının azaltılması için çoğunlukla nişan alma pozisyonlarını güncelleyen yüzlerce oyun içi öğenin geçişini tamamladık. Sıradaki bazı sorunlu öğeler var.

Bunun dışında, animasyon karakterindeki hata düzeltmelerinde ve oyuncu karakter animasyonları için animasyon düzenlemelerine çalıştık. Özel iyileştirmelerden biri, çeşitli hastalık durumlarıyla ilgili animasyonların eklenmesidir. Oyuncu karakterleri, öksürme ya da hapşırma ile hasta olma belirtileri gösterebilir ve ayrıca çok sıcak / soğuk olma belirtileri gösterebilir.

- Viktor Kostik / Baş Animatör

Geliştirici Güncellemesi / Filip

Herkese selam! Ses ekibinde, oyuncu hareketinin seslerine ek çeşitlilik getirmek üzerinde çalışıyoruz. Bu bir sırt çantası ile hareket için üç farklı sesler içeren, Ghillie takım elbise hareketi için çeşitli (Mont, Yağmurluk ve kapitone ceket ile temsil edilir) giysi türleri ve sesler için eklemeye çalışıyoruz.. Şimdiye kadar, muhtemelen oyuncular çalılar ve küçük ağaçlardan geçerken yaprakların artık hışırdadığını keşfettiniz. Son olarak, artık yeni zombi seslerimiz var. 4  erkek ve 2 kadın sese sahibiz.

- Filip Čenžák / Ses Tasarımcısı

Topluluk Haberleri 19 Kasım (Resme tıklayınız)



- Baty Alquawen / Topluluk Menejeri

ÇEVİRİ DAYZFAN.NET

Bağış yapmak için alttaki resme tıkladıktan sonra sağ üst kısımdaki ''BAĞIŞ YAP'' kısmına tıklayabilirsiniz.


« Son Düzenleme: 21 Kasım 2018, 11:29:34 Gönderen: Nightbird »



Çevrimdışı thysngl

  • Chernarus Sakini
  • *****
    • İleti: 365
    • Rep. Puanı: +11/-19
  • Öldürmediğim her HERO için bana küfür edeceksiniz.
  • Yaş: 19
hala bi helikopter haberi gelmedi



Çevrimdışı Kieran

  • SGC Takımı
  • Yağmacı
  • **
    • İleti: 95
    • Rep. Puanı: +2/-1
  • Yaş: 21
Çeviri İçin Teşekkürler Sabırsızlıkla 1.0 Güncellemesini Bekliyoruz

DayZ TÜRK SUNUCUSU


 

This website is not affiliated or authorized by Bohemia Interactive a.s. Bohemia Interactive, ARMA, DAYZ and all associated logos and designs are trademarks or registered trademarks of Bohemia Interactive a.s.