Kullanıcı Adı: Şifre:


Gönderen [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Konu: Playerunknown's Battlegrounds - Güncelleme 1  (Okunma sayısı 2508 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Nightbird

  • Yönetici
  • Hero/Bandit
  • ******
  • İleti: 3386
  • Rep. Puanı: +252/-62
  • Yaş: 23
Playerunknown's Battlegrounds - Güncelleme 1
« : 30 Mart 2017, 02:45:17 »
Selam Millet

Bugün, Erken Erişimin ilk güncellemesi ile karşınızdayız. 4.2 GB


(Türkçe Çeviri : DAYZFAN.NET)

Erken Erişim Programı
Erken Erişim sırasında, güncellemeleri 3 aşama şeklinde planlıyoruz.

●Sunucu performansını artırmak için günlük güncellemeler.
●Hata düzeltmelerini ve istemci performansını ve kararlılığı gidermek için haftalık güncellemeler.
●Aylık güncellemeler ise yeni içerik eklemek ve oyun oynama için denge geçişleri yapmak için olacak.

Bilinen Sorunlar
Bazı binaların oyuncular için görünmemesi, duvarların arasından diğerlerini vurmasına izin verecek nadir bir hata var. Bunun nedenini takip ediyoruz ve düzeltildiğinde sizi haberdar edeceğiz.

Ses
Bir çok kere konumsal sesler hakkında geri bildirim verdik ve bugün Marek oyunda seslerin nasıl işlediğini biraz daha ayrıntılı olarak açıklayacak.

Silah sesleri
Birisi size ateş ederken, duyduğunuz ve duyduğunuzda sizinle ateş eden kişi arasındaki mesafeye ve merminin size ne kadar yaklaştığına bağlı olarak üç farklı ses efekti duyabilirsiniz. Birincisi, ateşlenme gecikmeli ateşli silah sesleri var. Battlegrounds'un kurşun silah tasarımcısı Marek, "Bir silahın dinleyiciden 340m uzakta çekilmesi durumunda namlu flaşının 1 saniye sonra görüleceğini ve 1 saniye sonra ateşin duyulduğunu'' söylüyor. Bir 'ıslık' sesi duyarsanız, mermi sizi geçti demektir. Ayrıca, "mermi şok dalgası" olan bir mermi patlama sesi de duyabilirsiniz. Bu, süpersonik hızda uçan mermi sizi geçtiğinde gerçekleşir.

Silahlarımızın çoğu süpersoniktir. Bu, gerçek silah seslerini duymadan önce sonik bir ses duyacağınız anlamına gelir.
1000 m uzaklıktaki bir atıcı gördüğünüz bir senaryoda olaylar AWM (> 900 m / s atış hızını) kullanarak, olaylar şu şekilde gelişecektir.

1. Namlu flaşını görüyorsun
2. Yaklaşık 1 sn sonik ses duyarsınız (havanın rüzgarsız olduğunuz var sayarsak)
3. Yaklaşık 3 sn sonra silah seslerini duyarsınız

Oyundaki seslerle ilgili daha fazla geribildirim almak için yakında bir Soru-Cevap oturumu yapacağım, bu yüzden bizi takip edin!.

İlk Performans İyileştirmeleri
CPU üzerindeki aşırı yükü azaltmak ve GPU'nun tüm özelliklerini emin olmaya çalışıyoruz.

İstemci Optimizasyonu
Geçen hafta bunu gözden kaçırdıysanız istemci optimizasyonu programımıza bir göz atın. Bu işlem zaman alıyor ve tek bir düzeltme ile asla düzeltilemiyor. Performansı artırmak için çalışıyoruz ve sizden sabır bekliyoruz.

İlk Performans İyileştirmeleri
Anahtar Hedefler
CPU üzerindeki aşırı yükü azaltmak ve GPU'nun tüm özelliklerini yerine getirdiğinden emin olmak için

Beklenen Sonuçlar

ETA: 14 Nisan (Yaklaşık 5 hafta sürmesi bekleniyor)

Diğer Performans İyileştirmeleri
1. Adım: Sanatsal tasarım optimizasyonu (7 Nisan)
Uzun mesafelerde görülen binalar için LOD oranını azaltma
Tüm arazideki LOD değerini ayarlayarak toplam tepe noktasını dengeleme

ETA: 7 Nisan

2. Adım: Arazi ve okyanus gölgelendiricisinin (TBD) oluşturma performansını iyileştirmek

3. Adım: Binalardaki duvarları yeniden düzenleyerek CPU'daki aşırı yükü azaltmak

4. Adım: Video belleğinin kullanım oranını azaltmak

Lider Tabloları
Liderlik sistemlerimiz çok popüler bir özellik olarak biliniyor ve mevcut sıralama sisteminden memnuniyet duyuyoruz. Bununla birlikte, iyi bir boyutda yeterli veriye sahip olduğumuzda, sistem dengelenmeye ihtiyaç duyacaktır. ELO sistemi hazır olmadan önce birçok denge geçişine ihtiyaç duyacak ve bunu tamamlamak için yaptığımız değişikliklerden temiz bir veri kümesi edinmemize izin vermek için, afiş tablolarını aylık olarak temizleyeceğiz.

OC / SA Sunucuları
Oceanian & South American sunucuları aktif hale gelecek.

Ping Kilidi
Sunucularımız için bir ping kilidi uygulamak istiyoruz. Sınırlı kaynaklarımız olduğu için bunun ne zamana kadar ekleneceği konusunda belirli bir zaman yok, şu an sunucu performansı ve stabilizasyonu en yüksek önceliğimiz. Ayrıca, farklı bölgelerdeki arkadaşlarımızın birlikte oynamalarına izin vermek istiyoruz, ancak yüksek pingin oyunculara karşı nasıl sinir bozucu olabileceğini biliyoruz ve ciddiye alıyoruz.. Bu yeni özelliği eklemenin en iyi yolunu bulurken lütfen bizimle bir kaç fikir paylaşın.

İşte Perşembe Günü yani bugün yayınlanan güncellemenin notları !

1. Hafta Yama Notları

Oyun Dışı
Yarın Oceanian & South American sunucuları eklendi

Sunucu Performansı / Kararlılığı
Oyun sunucusu performansı düşüren sorunlar düzeltildi.
Birkaç sunucu çökmesi sorunu çözüldü

İstemci Stabilizasyonu
İstemci çökmesi sorunu çözüldü

İstemci Optimizasyonu
Grafik seçeneklerine Görünüm Uzaklığı ayarı ekledi

Oynanış
Lobideki silah sesi ayarlandı.

Arayüz
Araçta nişan almıyorsanız artık crosshair görmeyeceksiniz

Hata düzeltmeleri
Çömelme kısmı ile ilgili bir hata düzeltildi
Envanter açılırken kısmen yaşanan performans düşüşü düzeltildi.
Belirli alanlarda karakterlerin haritanın altına girmesine neden olan bir sorun düzeltildi
Karakter oluşturma sistemi ile ilgili bir hata düzeltildi
Ağaçların / duvarların arkasında bir karakterin araçlardan hasar almasına sebep hata düzeltildi.
« Son Düzenleme: 30 Mart 2017, 21:43:39 Gönderen: Nightbird »